Oferta

W ramach swoich usług pragniemy zaoferować Państwu kompleksową usługę administrowania, obejmującą niżej wymienione czynności:

 Czynności administrowania

  1. Przejmowanie nieruchomości, dokumentacji technicznej, administracyjnej, eksploatacyjnej i finansowej.
  2. Wykonywanie czynności związanych ze wstępną organizacją Wspólnoty (dokumenty prawne, Regon, NIP, protokół przejęcia).
  3. Przygotowywanie projektów planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji.
  4. Zawiadamianie członków Wspólnoty o miejscu i terminie zebrań.
  5. Opracowywanie treści uchwał i innych aktów np. regulaminu porządku domowego.
  6. Organizowanie konkursów na wykonywanie robót remontowych.
  7. Negocjowanie i zawieranie w imieniu Wspólnoty umów na dostawę mediów, realizowane prace remontowe, a także ubezpieczenie budynku w ramach udzielonych pełnomocnictw.
  8. Reprezentowanie Wspólnoty przed organami administracji państwowej i samorządowej, instytucjami finansowymi oraz pomiędzy właścicielami w ramach udzielonych pełnomocnictw.
  9. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań w celu ich optymalizacji.
  10. Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
  11. Wydawanie poświadczeń lub zaświadczeń właścicielom lokali.
  12. Obsługa zebrań Wspólnoty.
  13. Kontrola prawidłowości wykonywania umów dotyczących dostawy mediów, wywozu śmieci, prac porządkowych oraz ochrony obiektu.
  14. Realizacja rocznego planu gospodarczego zatwierdzonego przez Wspólnotę.
  15. Nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych.
  16. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
  17. Realizacja okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  18. Prowadzenie księgowości Wspólnoty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  19. Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach.
  20. Rozliczanie z właścicielami lokali kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużycia mediów oraz funduszu remontowego.
  21. Przedsądowe windykowanie należnych opłat od właścicieli lokali oraz innych przychodów z nieruchomości.

Zarządzanie częścią wspólną nieruchomości mieszkaniowej realizujemy w trybie umowy cywilnoprawnej zawartej ze Wspólnotą Mieszkaniową w imieniu i na rzecz, której występuje Zarząd Wspólnoty.

Czynności określone w umowie obejmują kompleksową obsługę, a więc wykonywanie wszystkich spraw należących do czynności zwykłego zarządu nieruchomością wspólną.

Czynności przekraczające zakres zwykłego zarządu realizowane są na podstawie uchwał Wspólnoty.

Szczegółowe pytania lub zapytanie ofertowe mogą Państwo przesłać za pomocą e-mail: pawel.kulikowski@zpk.waw.pl

 

W przypadku podpisania umowy realizujemy czynności organizacyjno-prawne związane z kompleksowym przejęciem nieruchomości od dotychczasowego administratora tj. przejęcie dokumentacji technicznej, administracyjnej oraz finansowej.

 

Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego.

Paweł Kulikowski